27. 1. 2012
Včeraj zvečer so se tudi uradno odprla vrata sejma Alpe–Adria: Turizem in prosti čas ter
Salona plovil. Tokrat se na GR predstavlja
prek 300 turističnih ponudnikov iz 11 držav ter
16 navtičnih podjetij, in sicer po destinacijah in turističnih produktih. Sejem je uradno največji turistični dogodek
v regiji Alpe-Jadran, Ljubljana pa njeno turistično središče.
Wolfgang Platzer, generalni sekretar Delovne skupnosti Alpe-Jadran, je v vlogi otvoritelja sejma dejal: “Ponovno poudarjam - in ne bom nehal, dokler ne dosežemo cilja – da moramo našo skupno regijo na zanimivih turističnih trgih po svetu oglaševati skupaj. Imeli smo prav zanimivo jutro v smislu slogana “Alpe-Adria – vzhajajoča zvezda v Evropi”. In prav to smo mi. Marketinški strokovnjaki posameznih regij in držav se ne smejo imeti za tekmece. Združimo moči in območje Alpe-Jadran oglašujmo skupaj – na svetovnih turističnih sejmih, na vodilnih mednarodnih televizijskih kanalih, v mednarodnih revijah. Ideja je odlična, vendar zahteva izvedbo na širši ravni. Z našim – sicer majhnim – prispevkom, lahko moja organizacija, torej Delovna skupnost regije Alpe-Jadran, pripomore k doseganju tega cilja. » Ključno poslanstvo sejma je torej povezovanje in skupna promocija, kot so si bili enotni na strokovnem posvetu, ki so ga skupaj z Gospodarskim razstaviščem pripravili
STO in
Turizem Ljubljana, predstavniki vlade, med njimi
mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem in internacionalizacijo pri Ministrstvu za gospodarstvo RS, brand managerji in ostali strokovnjaki v turizmu. Na otvoritvi pa so podelili tudi sejemsko
nagrado Jakob. Danes sta se na sejmu odvila še dva obsejemska dogodka s strokovnega progama:
Travel Zoom Focus predavanja in 2. stanovsko srečanje turističnih vodnikov regije Alpe-Jadran.