12. 5. 2011
Največja prireditev s področja turizma v regiji Alpe–Jadran vabi turistične akterje k prijavi. Sejem bo potekal od 26. do 29. januarja 2012 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.
Letos januarja je organizatorjem na podlagi 30-letne tradicije uspel preboj z novim imenom Alpe–Adria: Turizem in prosti čas in sloganom Oddahnite si! Tu smo: Alpe–Adria. Sejem je uvedel novo destinacijsko izhodišče z regijo Alpe–Jadran in njenim središčem Ljubljano. Hkrati pa je predstavil nov izziv za organizatorje in razstavljavce s turistično ponudbo po meri obiskovalca: glede na turistične produkte oz. različne tipe preživljanja oddiha. Na sejmu se je v štirih dneh predstavilo 332 ponudnikov turističnih storitev in 20 navtičnih podjetij iz regije. Poleg turistične ponudbe iz regije Alpe–Jadran se na sejmu predstavljajo tudi bolj oddaljene destinacije, kot so države nekdanje Jugoslavije, Španija in Turčija. Osveženo prireditev si je ogledalo okrog 16.000 obiskovalcev in 265 domačih in tujih predstavnikov medijev.
Nobena digitalna informacija ne more nadomestiti pristnega osebnega stika, kot ga omogoča dobro načrtovan nastop na sejmu! Izstrelite svojo blagovno znamko!
Sejem je vseboval tudi izobraževalni del s konferenco Travel Zoom, ponudil pa je tudi priložnost za dve stanovski srečanji, in sicer Srečanje turističnih novinarjev in vodnikov iz regije Alpe–Jadran. Prvič doslej smo podelili nagrado za kakovost in odličnost v turizmu, ki smo jo poimenovali po prvem turistu romarju Jakob. Sejmu prispeva strokovno kredibilnost posebni Strokovni odbor, ki je odlična naložba za nove ideje in vsebine. Omenimo jih samo nekaj: za naslednji sejem načrtujemo predstavitev festivalskega turizma, promocijo mladinskega turizma, stanovskim srečanjem pa se bo pridružilo še Srečanje turističnih agencij iz regije Alpe–Jadran.
Potrebo po regijskem združevanju je poudaril tudi dr. Wolfgang Platzer, generalni sekretar Delovne skupnosti regije Alpe–Jadran, ki je na slovesni otvoritvi sejma med drugim izjavil: »… Menim, da je čas, da naredimo korak naprej: potreben je skupen pristop za skupno trženje celotne regije – delovna skupnost namreč sega od Lombardije do Madžarske, od Gradiščanske do skrajnega juga Hrvaške – na zanimivih turističnih trgih po celem svetu. Slovenija in Hrvaška sta dober primer skupnih promocij na oddaljenih tržiščih in upam, da se jima bodo tržni strokovnjaki iz drugih območij v regiji pridružili v dobro vseh nas. Drug drugega ne smemo dojemati le kot konkurenco, saj je ponudba naše skupne regije Alpe-Jadran zares bogata,”« je sklenil Platzer. Poglavitno je pa predvsem to, da sejem uživa tudi podporo skupine za turizem pri Delovni skupnosti Alpe–Jadran.
Izkoristite ugodnosti zgodnje prijave!